úterý 18. října 2016

Den 10. -18.10.

Náš den začal typickou snídaní v 7:30. Po snídani jsme vyrazili na praxe do Gruny, kde jsme byli rozdělení do 3 skupin každá skupina měla na starosti něco jiného jedna, měla za úkol odhalit závady na motoru, druhá lakovala a třetí měřila kompresi. 


Čištění dosedací plochy kola od rzi

Naše skupina měla za úkol lakovat dosedací plochu kola.
Poté co nám mechanici sundali kolo z autobusu, jsme čistili dosedací plochu kola od rzi a také jsme čistili šrouby.

Prach, který při broušení vznikl, jsme umyli odmašťovačem.
Potom jsme zamaskovali šrouby lepící paskou a plochy, které se nesmějí nastříkat.
Potom jsme nastříkali vše zinkovou barvou a nechali zaschnout.

Také jsme vyfasovali šablonu, kterou jsme nasadili na náboj, aby zamaskovala dosedací plochy kola. (Kdyby se nastříkala dosedací plocha, lak by se vymačkal a povolovali by se matice kol.)
Střed náboje následovně byl přestříkán pevnostním lakem.




Zakrytí ploch - příprava pro lakování




V 11:30 jsme si vychutnávali oběd. Poté jsme jeli tramvají na exkurzi do vozovny, která se nachází v Gorbitz. Zde se provádějí generální opravy tramvají včetně podvozků. Poté jsme si užívali volna. V 18:00 sraz na večeři v hotelu.
Vozovna Gorbitz

Podvozek tramvaje
Michael Syrovátka ; Vladimír Linhart ; Matěj Vosáhlo

Žádné komentáře:

Okomentovat