Den 10. -18.10.
Náš
den začal typickou snídaní v 7:30. Po snídani jsme vyrazili na praxe do
Gruny, kde jsme byli rozdělení do 3 skupin každá skupina měla na starosti něco
jiného jedna, měla za úkol odhalit závady na motoru, druhá lakovala a třetí
měřila kompresi.
Čištění dosedací plochy kola od rzi |
Naše skupina měla za úkol lakovat dosedací plochu kola.
Poté co nám mechanici sundali kolo z autobusu, jsme
čistili dosedací plochu kola od rzi a také jsme čistili šrouby.
Prach, který při broušení
vznikl, jsme umyli odmašťovačem.
Potom jsme zamaskovali šrouby lepící paskou a plochy,
které se nesmějí nastříkat.
Potom jsme nastříkali vše zinkovou barvou a nechali zaschnout.
Také jsme vyfasovali šablonu,
kterou jsme nasadili na náboj, aby zamaskovala dosedací plochy kola. (Kdyby se
nastříkala dosedací plocha, lak by se vymačkal a povolovali by se matice kol.)
Střed náboje následovně byl přestříkán pevnostním lakem.
Zakrytí ploch - příprava pro lakování |
V 11:30 jsme si vychutnávali oběd. Poté jsme jeli tramvají na exkurzi do
vozovny, která se nachází v Gorbitz. Zde se provádějí generální opravy
tramvají včetně podvozků. Poté jsme si užívali volna. V 18:00 sraz na
večeři v hotelu.
Vozovna Gorbitz |
Podvozek tramvaje |
Michael Syrovátka ; Vladimír Linhart ; Matěj Vosáhlo
Žádné komentáře:
Okomentovat